Nyitottan a világra

Te bárkit beengedsz a lakásodba?

2014. november 04. 07:54 - Magyarán szólva

Te bárkit beengedsz a lakásodba? Mert én nem! Ha valaki ismeretlenül bekopog hozzám és számomra nem rokonszenves az illető tevékenysége, mert például kopogtató cédulát gyűjt, én pedig nem szeretem a nyomulós pártokat, akkor én bizony nem nyitom ki az ajtóm. Nem a személyével, hanem azzal a rendszerrel van gondom, amit képvisel.

De úgy látszik, hogy valahogy így működik ez a nemzetközi kapcsolatokban is. Néhány hete éppen a magyar kormány nem engedett be néhány szélsőjobbos alakot egy konferenciára hazánkba. Nem voltak sem bűnözők, sem körözött személyek, csak egyszerűen nem szeretjük azt a gondolat rendszert, amit képviselnek. Szerintem helyesen cselekedtünk.

Most pedig az amerikaiak nem engednek be néhány magyar köztisztviselőt a hazájukba. Meg is mondják miért nem. Nem tetszik nekik az a korrupt magyar rendszer, amit ezek a tisztviselők képviselnek. Most az amerikaiak is kimondták azt, amit rólunk gondolnak. Hiszen mi is megmondtuk már nekik nem egyszer, hogy nekünk sem tetszik az ő liberális demokrata rendszerük. Szerintem mi is kitilthatnánk néhány amerikait!

Végül is egy illiberális demokrácia nincs rákényszerülve a liberális amcsikra, meg vannak nekünk a barátaink keleten. Legfeljebb a gyermekeink nem a hanyatló nyugati egyetemekre mennek tanulni, hanem a példakép Kazahsztánba!   

 

                                                                 Sipos László

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyitottanavilagra.blog.hu/api/trackback/id/tr456862021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása